maanantai 27. toukokuuta 2013

Miniloma Mansessa & Suomen suurin karaoke

Tunnustan. Olen vieraissa.
 
 
Vetäisin illalla Suomen suurimmassa karaokessa
Living on a prayerin.
25 000 muutakin vetäs.
 

 
Elämäntilanteessa, jossa yksin wc:ssä asioiminenkin on juhlaa,
miniloma oman Miehen kanssa on
Iso Juttu.
 
"Jos olis aivan pakko muuttaa Porvoosta pois"-leikissä
minä valitsen aina Tampereen.
Tampere on huippu!
(Raipekin oli muuten Jovin keikalla.)
 











 
 
 
Sitä paitsi.
Paikassa, jossa hotelleissa tarjoillaan aamiaisella
Mustaamakkaraa,
ei voi olla kuin onnellinen turisti...
 


6 kommenttia:

  1. Laatuaika parisuhteelle on aina Jees. Oliko hyvä keikka, ja tuliko kaikki toivehitit?

    VastaaPoista
  2. Voi, oli NIIIIIN järisyttävän hyvä keikka! 27 biisiä, melkein kolme tuntia ja melkeinpä parempi veto kuin Helsingissä. Paitsi että Richie ei ollut mukana. Että rahoille vastinetta, kyllä. ;)

    Kun käveltiin lämpöisessä kesäillassa pois Ratinalta, takana kulki kaksi nuorta naista keskustellen "niin siis mä en ymmärrä että naiset on pakottanut poikaystävänsä ja miehensä tänne! Mä en ainakaan pakottanut Henkkaa." ;D

    VastaaPoista
  3. Mustamakkara on NIIN hyvää! Minäkin olen oppinut "tavoille" kun menin naimisiin paljasjalkaisen tamperelaisen kanssa :) (senkin että Tapolan makkara on ainoaa oikeaa, se toinen on vain halpa kopio ;)

    Ihanat tunnelmakuvat, ihana Tampere.

    VastaaPoista
  4. Kiitos Taru kommentistasi :) Mun ruokaympyräni voisi koostua Runebergin tortuista, mämmistä ja Mustasta. Pärjäisin näillä vallan hyvin ;) Ihana Tampere!

    VastaaPoista