sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Saahan jo korkata?

 
Tänään korkkaan.
En malta enää odottaa...
 
Nämä jätin jemmaan viime jouluna,
ostin vähän enemmän Pellingin joulumarkkinoilta.
 
Minun jouluuni kuuluu
 
(kuva pellingejul.com)
 
Odotan sitä yhtä paljon kuin itse joulua.
 
Tänään aion jo hiukan fiilistellä.
Sytytän ihanaiset hattivatti-tuikkuni, jotka olen ostanut
Pellingin joulumarkkinoilta Skärgårdshemmetistä.
 
Tuikkuja katsellessani olen vakuttunut siitä,
että Tove Jansson loi hattivatit ihasteltuaan vuosikymmeniä
näitä Porvoon saaristossa meren hiomia rantakiviä... 





 
Niin, sehän on enää 2 kuukautta Lucian päivään... ;)
 
 

6 kommenttia:

  1. Meillä avattiin glögikausi eilettäin...Hurmaavat hattivatit :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä nyt voi jo korkata, minä taisin jo toissa viikolla juoda ekat glögit :)).

    VastaaPoista
  3. Fiksu laittaa herkkuja jemmaan. Olisipa minullakin viime syksystä jäljellä marsipaanilikööriä, jonka toin Lyypekistä. Heikko luonne kun on, niin kaik män jo.

    VastaaPoista
  4. Ihanat hattivatit! :)

    Näin me ollaan ihmiset erilaisia. Minä olen suunnitellut, että alan piakkoin suunnittelemaan mihin sitä tällä kertaa pakenisi koko joulua :D

    VastaaPoista
  5. Voi apua mitkä hattivattituikkukupit! Glögi on ihan hyvää - kylmänä :)

    VastaaPoista